Galvenais izdevumu postenis jebkurai komercdarbībai – grāmatvedības uzturēšana. Pat organizācijai ar salīdzinoši nelielu apgrozījumu nepieciešams nevis viens, bet gan vairāki speciālisti. Tātad, pilnvērtīga nodaļa, kura seko līdzi organizācijas finansēm. Tēriņus finanšu uzskaites uzturēšanai ir iespējams un arī vajag samazināt. Viens no variantiem – pasūtīt grāmatveža vai kompānijas pakalpojumus, kuri specializējas finanšu uzturēšanā.

Firmu grāmatvedības apkalpošana: attālināti, ātri, savlaicīgi

Grāmatvedības uzturēšanas pakalpojumi var tikt sniegti vairākos formātos:

  • Ik pa reizei – sagatavojoties nodokļu deklarāciju, gada pārskatu nodošanai vai pārbaudes priekšvakarā.
  • Uz pastāvīga pamata – ar ilgtermiņa apkalpošanas līgumu noslēgšanu, ar noteiktu speciālistu darba stundu skaitu.

Atkarībā no tā, cik konkrētajā organizācijā ir sarežģīta grāmatvedība, izdevīgs var būt viens vai otrs formāts. Nelielām kompānijām, individuāliem uzņēmumiem un saimniecībām ērtāk un lētāk, ja grāmatvedis sniedz vienreizēju pakalpojumu. Piemēram: reizi mēnesī – sastādot operatīvo bilanci. Vai reizi gadā – dažādu pārskatu nodošanai un aprēķinot ar nodokli apliekamo bāzi. Grāmatvedības apkalpošanu firmām ar lielu apgrozījumu, BKB Birojs rekomendē pasūtīt, kā pakalpojumu uz ilglaicīga pamata. Vajag tikai noteikt, cik darba stundu katru mēnesi patērēs speciālisti – jaunu darījumu ierakstīšanai reģistros, algu aprēķiniem, darījumu apstrādei un tamlīdzīgi. Pamatojoties uz pagaidu izmaksām, Jūs saskaņosiet apkalpošanas tarifu – un vairs neuztrauksieties par to, ka nodokļu deklarācijas un pārskati varētu tikt izveidoti ar kavēšanos vai faktu izkropļojumiem.

Cenu veidošana grāmatvedības uzturēšanai no ārpakalpojuma organizācijas puses vienmēr ir ļoti elastīga, tātad tas ļaus ietaupīt.

Grāmatvedība juridiskām personām: pakalpojuma sastāvs

Atkarībā no organizācijas darbības jomas, apgrozījuma, darbinieku skaita štatu sarakstā, firmu grāmatvedības apkalpošana ietver vairākus desmitus operāciju. Galvenās no tām:

  • Darbs ar pamatdokumentiem – no to sastādīšanas līdz pārbaudei, reģistrācijai.
  • Darba algas aprēķināšana, tās atspoguļojums pārskatos.
  • Reģistru kārtošana.
  • Pamatlīdzekļu uzskaite, to apjoma (vērtības) korekcija.
  • Pārskatu veidošana – iekšējai lietošanai, iesniegšanai valsts institūcijām.
  • Firmas pārstāvniecība kontaktējot ar fiskālajām vai kontrolējošajām organizācijām, izbraukuma pārbaužu laikā.
  • Tekošo dokumentu sastādīšana – iesniegumi, vēstules, pieteikumi.

Obligātā daļa – konsultācijas tekošajos jautājumos: vai pareizi sastādīts līgums, vai nav kļūdu transakcijās, faktūrrēķinā, pavadzīmē, kā veikt darījumu ar apmaksu skaidrā naudā. Parasti noteikts daudzums bezmaksas konsultāciju ir ietverts pakalpojuma paketē.

Mūsu pakalpojumi

BKB Birojs piedāvā firmu grāmatvedības apkalpošanu, ar jebkuru organizatoriski-tiesisko statusu. Mēs strādājam ar maziem individuāliem uzņēmumiem, ārvalstu kompāniju struktūrvienībām, reģionālajiem/ nacionālajiem uzņēmumiem. Atkarībā no grāmatvedības sarežģītības, formējam individuālu grafiku un darba formātu: attālināti vai ar klātbūtni pasūtītāja birojā, ar noteikto stundu skaitu, papildus pakalpojumiem. Taču, jebkurā gadījumā, grāmatveža pakalpojumi, kurus pasūtīsiet pie mums, būs lētāki nekā vesela departamenta izvietošana un uzturēšana štatu sarakstā.