Grāmatvedības vadība, gada deklarācijas sagatavošana, regulāra pamatdokumentācijas aizpildīšana, prasa atbildīgu pieeju no grāmatvedības nodaļas puses. Pat nelielai firmai ik pa laikam ir nepieciešamas kompetentas nodokļu konsultācijas, lai pārliecinātos par dokumentu noformēšanas un pārskatu sastādīšanas pareizību. Kompānija BKB Birojs sniedz tādu pakalpojumu, kā grāmatvedības ārpakalpojumi un uzņemas visus Jūsu kompānijas grāmatvedības aspektus, nodrošina dokumentu vadības precizitāti, savlaicīgu pārskatu iesniegšanu nodokļu organizācijās.

Grāmatvedības ārpakalpojumi: galvenie veidi

Gada deklarācijas sagatavošana, līgumu sastādīšana, pareiza kontu uzturēšana, kadru uzskaites nodrošināšana – tās nav problēmas biznesam, kura grāmatvedība atrodas profesionāļu rokās.

Lai noslēgtu apkalpošanas līgumu, būs pietiekami, ja tiks izietas gramatvedības procedūras un nodokļu audits, nepieciešamības gadījumā ar mūsu palīdzību būs atjaunota grāmatvedība, kā arī jāizlemj, kādu ārpakalpojuma veidu Jūs plānojat izmantot. Mūsu kompānija sniedz:

  1. Grāmatvedības un nodokļu konsultācijas klientiem. Tās izmantot ir jēga lielām kompānijām, kurām ir savs grāmatvežu štats. Ārējais konsultants varēs palīdzēt ārvalstu darījumu veikšanā, noformēs gada deklarāciju, izskaidros inovācijas nodokļu likumdošanā, utt. Periodiskā konsultēšana ļaus štata speciālistam savlaicīgi iepazīties ar grāmatvedības uzskaites un atskaišu sastādīšanas īpatnībām, nepieļaujot kļūdas dokumentos, kā arī pareizi veikt atsevišķas grāmatvedības procedūras.
  2. Izlases veida grāmatvedības ārpakalpojumi, kur mūsu kompānijas atbildībā tiek nodotas tikai atsevišķas funkcijas. Piemēram, algu aprēķināšana, dokumentu nodošana nodokļu organizācijās, četurkšņa un gada deklarācija. Daļējs ārpakalpojums ļaus Jums kontrolēt galvenos finanšu procesus, atbrīvos darbiniekus no daudzām darbībām.
  3. Pilns ārpakalpojums. Paredz nomainīt štata grāmatvedību ar līgumu par kompānijas BKB Birojs apkalpošanu. Šīs darbības veida ietvaros mēs uzņemamies pilnu uzdevumu kompleksu: kontu pieņemšana un ieņēmumu/izdevumu grāmatvedība, gada pārskata sastādīšana, algu aprēķins, nodokļu konsultācijas, līgumu pārbaudes, dalība darījumos, klātbūtne dažādās pārbaudēs, utt.
  4. Galvenā grāmatveža funkciju izpilde. Šāds līgums paredz grāmatvedības dokumentu parakstīšanas tiesību nodošanu, dod iespēju pilnībā pārlikt atbildību par grāmatvedības nodaļas darbību uz BKB Birojs kvalificēto darbinieku pleciem.

Ārpakalpojuma veida izvēle ir atkarīga no juridiskās personas vajadzībām, tās gatavības pakāpes sadarbībai ar ārpakalpojumu kompāniju. Pie mums Jūs varēsiet saņemt konsultāciju par piemēroto apkalpošanas veidu, lai saprastu, kāds no tiem ir visizdevīgākais Jūsu biznesam.